Akceptujemy zwroty oraz wymiany zamówionych w naszym sklepie towarów. Staramy się aby to było możliwie proste w celu przyspieszenia ich realizacji. Postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami.

Zwrot

Zasady zwrotu:

  • na zwrot produktu masz 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki,
  • produkty należy zwracać w ich oryginalnych opakowaniach,
  • zwrot należności nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych,
  • zwrot środków pieniężnych zostaje dokonany w ten sam sposób, w jaki otrzymaliśmy płatność za zamówienie (w przypadku płatności przy odbiorze – na konto, które wskazałeś),
  • zwracane obuwie powinno być nowe, bez śladów użytkowania i zabrudzeń.

Państwa zadowolenie z zakupu i radość z odpowiednio dobranych butów jest dla nas najważniejsze. Dlatego zapewniamy Państwu możliwość wymiany produktów. W tym celu prosimy o wypełnienie poniższego formularza i włożenie go do paczki razem z butami.

Zwrot można zrealizować:

  • tradycyjnie: uzupełnij formularz zwrotu, spakuj produkty w oryginalne opakowania.

Koszt zwrotu:

  • tradycyjnie: sam decydujesz w jakiej formie nadasz zwrot: sposób nadania jest dowolny. Pamiętaj, że przesyłki wysłane za pobraniem (na koszt sklepu) nie będą odbierane!

Obuwie prosimy odesłać na adres:

  • Sofix
    Jedwabna 81A
    42-300 Myszków

Formularz zwrotu: pobierz

Wymiana

Państwa zadowolenie z zakupu i radość z odpowiednio dobranych butów jest dla nas najważniejsze. Dlatego zapewniamy Państwu możliwość wymiany produktów.

Zasady wymiany:

  • na wymianę produktu masz 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki,
  • produkty należy zwracać w ich oryginalnych opakowaniach,
  • wymieniane obuwie powinno być nowe, bez śladów użytkowania i zabrudzeń,
  • jeśli zdarzy się, że wyjątkowo otrzymasz produkt z wadą, masz zawsze możliwość wymiany – szczegóły w zakładce „Reklamacje”,

Obuwie prosimy odesłać na adres:

  • Sofix
    Jedwabna 81A
    42-300 Myszków

Formularz wymiany: pobierz

Uwaga – zwroty przyjmujemy wyłącznie z załączonym oryginalnym dowodem zakupu (paragon lub faktura VAT). Zwracane lub wymieniane obuwie nie może nosić śladów użytkowania oraz powinno być odesłane w oryginalnym opakowaniu. Prosimy o przymierzanie obuwia na dywanie, aby nie uszkodzić skórzanej podeszwy.

Reklamacja

Zasady reklamacji:

  • sklep ponosi odpowiedzialność wobec Klienta, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną(rękojmia),
  • sklep odpowiada prawnie, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 (dwóch) lat od dnia wydania Towaru Klientowi,
  • jeżeli Towar otrzymany ma wadę, klient ma możliwość złożenia reklamacji,
  • jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, klient otrzyma wiadomość zwrotną w ciągu maksymalnie 14 dni od dnia dostarczenia paczki do naszego magazynu,
  • w przypadku odrzucenia reklamacji odeślemy Ci towar, wraz z uzasadnieniem naszej decyzji,
  • najwygodniejszą formą złożenia reklamacji jest skorzystanie z bezpośredniego kontaktu z Obsługą Klienta.

Dodatkowe uwagi:

  • wszystkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki w naszym Dziale Reklamacji,
  • jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zgodnie z prawem w pierwszej kolejności zasugerowana zostania naprawa lub nowy produkt.

Obuwie prosimy odesłać na adres:

  • Sofix
    Jedwabna 81A
    42-300 Myszków

Formularz reklamacyjny: pobierz