Akceptujemy zwroty oraz wymiany zamówionych w naszym sklepie towarów. Staramy się aby to było możliwie proste w celu przyspieszenia ich realizacji. Postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami.
Zwrot
Zasady zwrotu:
- na zwrot produktu masz 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki,
- produkty należy zwracać w ich oryginalnych opakowaniach,
- zwrot należności nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych,
- zwrot środków pieniężnych zostaje dokonany w ten sam sposób, w jaki otrzymaliśmy płatność za zamówienie (w przypadku płatności przy odbiorze – na konto, które wskazałeś),
- zwracane obuwie powinno być nowe, bez śladów użytkowania i zabrudzeń.
Państwa zadowolenie z zakupu i radość z odpowiednio dobranych butów jest dla nas najważniejsze. Dlatego zapewniamy Państwu możliwość wymiany produktów. W tym celu prosimy o wypełnienie poniższego formularza i włożenie go do paczki razem z butami.
Zwrot można zrealizować:
- tradycyjnie: uzupełnij formularz zwrotu, spakuj produkty w oryginalne opakowania.
Koszt zwrotu:
- tradycyjnie: sam decydujesz w jakiej formie nadasz zwrot: sposób nadania jest dowolny. Pamiętaj, że przesyłki wysłane za pobraniem (na koszt sklepu) nie będą odbierane!
Obuwie prosimy odesłać na adres:
- Sofix
Jedwabna 81A
42-300 Myszków
Formularz zwrotu: pobierz
Wymiana
Państwa zadowolenie z zakupu i radość z odpowiednio dobranych butów jest dla nas najważniejsze. Dlatego zapewniamy Państwu możliwość wymiany produktów.
Zasady wymiany:
- na wymianę produktu masz 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki,
- produkty należy zwracać w ich oryginalnych opakowaniach,
- wymieniane obuwie powinno być nowe, bez śladów użytkowania i zabrudzeń,
- jeśli zdarzy się, że wyjątkowo otrzymasz produkt z wadą, masz zawsze możliwość wymiany – szczegóły w zakładce „Reklamacje”,
Obuwie prosimy odesłać na adres:
- Sofix
Jedwabna 81A
42-300 Myszków
Formularz wymiany: pobierz
Uwaga – zwroty przyjmujemy wyłącznie z załączonym oryginalnym dowodem zakupu (paragon lub faktura VAT). Zwracane lub wymieniane obuwie nie może nosić śladów użytkowania oraz powinno być odesłane w oryginalnym opakowaniu. Prosimy o przymierzanie obuwia na dywanie, aby nie uszkodzić skórzanej podeszwy.
Reklamacja
Zasady reklamacji:
- sklep ponosi odpowiedzialność wobec Klienta, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną(rękojmia),
- sklep odpowiada prawnie, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 (dwóch) lat od dnia wydania Towaru Klientowi,
- jeżeli Towar otrzymany ma wadę, klient ma możliwość złożenia reklamacji,
- jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, klient otrzyma wiadomość zwrotną w ciągu maksymalnie 14 dni od dnia dostarczenia paczki do naszego magazynu,
- w przypadku odrzucenia reklamacji odeślemy Ci towar, wraz z uzasadnieniem naszej decyzji,
- najwygodniejszą formą złożenia reklamacji jest skorzystanie z bezpośredniego kontaktu z Obsługą Klienta.
Dodatkowe uwagi:
- wszystkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki w naszym Dziale Reklamacji,
- jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zgodnie z prawem w pierwszej kolejności zasugerowana zostania naprawa lub nowy produkt.
Obuwie prosimy odesłać na adres:
- Sofix
Jedwabna 81A
42-300 Myszków
Formularz reklamacyjny: pobierz